İyi akşamlar herkese, haftada bir proluton iğne yaptırıyorum yaptırdıktan sonra üç dört gün boyunca başım ağrıyor yüzüm yanıyor gibi oluyor. Bunlar normal midir yoksa alerjik reaksiyon mu gösteriyorum bilemiyorum. Bu iğneyi kullanan ve benzer şikayetleri olan var mı🥲