ElBam hangi doktora gidiyorsunuz?
Yanlış anlamayın ama bazı doktorlar
Ovitrella vurdurup
10.gün kan verdiğinizde pozitif çıkacak ya onu sayfalarında paylaşmak için verdiklerini bile duydum.
2gün sonra veriyorsunuz ya kan orda da düşüş görünüyor kimyasal gbi görünüyor diyip hastaları kandırıyorlarmış. Transferden 3-4 gün önce verildiğini duymuştum vücut yalancı beta salgılasın embriyoyu kabul etsin diye veriliyormuş bu mantıklı.
Ama transferden sonra verilmesi bana cok sacma gelmişti