Himmelsgesicht
Gündüz kontrol vardı 45 çıktı ama o gün sancı ile uyandım. Geçen sene sezeryan olduğum için doğum sancısı nasıl bilmiyordm doktorm normal dedi. Eve geldim ağrıdan öldüm akşama kadar devlete gittim baksın diye dediler sancı çok sizi bırakmayız yatış. Kendi doktorma attım nst sonucunu hemen hastaneye gel dedi ayak bastığım gibi ameliyata alındım sık dediler sancım için o zaman. Belimden kasıklarıma doğru olmuştu