1asel-duru ozzlemk kabızlık için birebir geçen gün öylesine içmiştim kabız değildim iki gün boyunca bağırsakları o kadar çalıştırdı ki 😁 probiyotik olduğu için yararlı bişey günde bir bardaktan fazla önerilmiyor ama
yanlisanlamaama ozzlemk çok faydalı probiyotik açısından çok zengin benim doktorum probiyotiğe takık sürekli takviyelerini kullanıyordum sonra kefire geçtim 😀
Kubrak2016 ozzlemk eve canım ben hep içtim ☺️ Simayla içtikçe alışıyorsun😅 şuan ayran gibi geliyor 🥰😁
AsyaveAnnesiii ozzlemk faydalı ama sadesini tüketemiyorum çok yoğun gelip midemi bulandırıyor arada çilekli falan içiyorum o da ne kdar faydalı bilmiyorum🫠