Sevda06_05 Slakiprtci banada 13.haftadan beri erkek dediler 2 kere gittigimde simdi 17 haftalik olucam kiz diyorlar anlamadim vallahi 🤦♀️
Pnr_KMRC1 Slakiprtci Instagram’da kizmierkekmi sayfası var ücretsiz tahmin yapıyor pek yanilmiyormus orayada foto at istersen canım💐
Beyabann38 Slakiprtci bende yarın gidicem randevum var inş gösterir kendinide ögreniriz. 1 hafta icinde tekrar gidin istiyosanız belki o zaman gösterir
Sevda06_05 Slakiprtci hayir fotograf atmayi bilmiyorum nasil yapiliyor bilenler yaardimci olabilir mi 🙈
Slakiprtci Beyabann38 1 hafta sonra gel dedi zaten canım gidicem inşallah 17 haftası oluyor umarım gösterir 🤭
nevzatbaskomser Slakiprtci Ben de 16.haftadayım.14te erkek dedi değişme ihtimali var mı diye sordum aha pipi nasıl değişsin dedi. Bu gün gittim yine aynı hiç sormadan söyledi erkek geliyor diye. Kızlar geç belli oluyor diyorlar genelde
Slakiprtci nevzatbaskomser evet öyle söylüyorlar bakalım sonuç ne olacak canım Allah kucağına almayı sağlıklı bi şekilde nasip etsin senin de 😇
anneyim1 nevzatbaskomser aynı ümit bende de var 14 haftalık erkek dedi bir sonrakinde belki kız der diyorum Allahtan ümit kesilmez 😂