Melisatugce benim ilk gebeliğim kızdı ben mahvoldum yok gibiydim ruh gibiydim bu gebeliğimde o kdr rahattım kı ve geç öğrendim hiçbişey hissetmedim hatta doktorum dedi ne hissediyorsun? Bende dedim ki belirtilerden dolayı erkek bence dedim erkek anneleri hep böyle demiştim yoo 2. Kızınız geliyor dedi 😂 yani hiç alakası yokmuş o an anladım her gebelik farklı