ballikedii cevap verdiğiniz için teşekkür ederim benim ilk oğlum tüp bebek öncesinde ilaç kullanmıyordum 6 ay önce bir panik atak durumum oldu ilaca bir aydır başladım elhamdulillah daha iyiyim ☺️ citoles kullanıyorum yarım bide desyrel gece çeyrek alıyorum siz hangi ilacı kullandınız ne kadar süre kullandınız bırakırken zor oldu mu zamanınızı alıcam hakkınızı helal edin merak ediyorum 😇 sağlıkla alın bebişi kucağınıza dualarım sizinle