Zeynep_61_70 Kızlar açlık şekerim 117 çikdi böyle olan oldumu aramızda bu durumda napiliyor bilgisi olan varmı acaba
854Gul- Zeynep_61_70 benimde birkaç gün önce açlık şekerim 94 tokluk şekerim 146 çıktı bence hemen bi dahiliyeye git tokken bile 120den fazlası zararlı dedi doktorum bugün ben günde 6 kez şekerimi olcucem düşmezse insülin baslicaz dedi sende hemen git tedbirini al
Zeynep_61_70 854Gul- benim doktorum pazartesi yinr bir kan aldir bakalım dedi ona göre diyetisyene yonlendircrm seni dedi ama bileemdim şimdi