Gündüz harektliyseniz amniyon sıvısı sallandığı için bebek genellikle uyurmus gece yattiginizda felan fark ederseniz daha çok hareket eder bide ilk hissettiğim zamanlarda bazen bende hissetmiyorxum ama bir gün hissedip üç gün hissetmemek normalmiş uygulamada öyle yaziyordu içiniz Ferah olsun 23 +5 haftalik hamileyim bir haftadır hiç durmuyor maaşaAllah🥰