aysecigdem Bugün itibariyle 29.haftamıza girdik sık idrara çıkma şikayetiyle yapılan test sonucunda enfeksiyon çıktı ve yüksek tansiyon sebebiyle hastaneye yatışım yapıldı 24 saatlik idrar verdim protein bakılacakmış bu Arada alfamet isimli tansiyon ilacına başlandı Sizlere SORUM bu yüksek tansiyon sorunu hamilelikten kaynaklı geçici bir durum mudur yoksa benim bundan sonra bütün hayatıma etki eder mi 😒 bu konuda bilgisi olupta yardımcı olan olursa sevinirim. Birde sizlerden dua istiyorum nolur 🙏
Deletedmom434 aysecigdem hamilelikten kaynaklı bir durum olabilir daha öncesinde veya ailenizde yüksek tansiyon hastası birileri varmıydı ?
Merve101 aysecigdem genetik bir durum yoksa, hamilelikten önce tansiyon şikayatiniz yoktuysa, hamilelikten kaynaklanan bir durum, çok geçmiş olsun
Acemimum Gebelik zehirlenmesine bağlı bi durumsa ki inşallah değildir doğumdan sonra düzelir büyük ihtimalle ama genetikse devam eder