Merhaba kızlar şuan 32 haftalığız, normal veya sezaryen olacağına dair bir karar yok henüz ama sorun olmazda normal olacak inşallah sizce ev temizliğine ne zaman başlamalıyım? Ve nerden başlamam lazım? Büyük bir dip köşe temizlik yaparım diye düşünüyorum, ev zaten 1 yatak odalı, ilk önce elbise dolapları ve baza altı felan düşündüm, sonra camlar perdeler, halıları yıkamaya vereceğim en son koltukları da yıkatmayı düşünüyorum.. Sizler ne zaman yaptınız veya ne zaman yapmayı önerirsiniz ☺️