Ben ilaç kullandım gerçekten büyük rahatlık alamadığım zaman işkence gibiydi. Onzyd ilacın adı, doktorunuzdan da isteyebilirsiniz. Bulantıyı bastircam diye sürekli yerseniz çok kilo alırsınız ki yenen şeyler de karbonhidrat hep maalesef. Ben o sekilde hızlı almıştım hemen farkedip bıraktım.