Krdlnyldrm Kızlar 6. Günümdeyim reglim gecikti 4. Günümde erken gebelik testi yaptım negatif çıktı şimdi de pazartesiye bekliyorum kan vericem çok merak ediyorum.
MiniMimi42 Krdlnyldrm Benimde bugün 1 hafta oldu. Dün acilde kan verdim ama varmı yokmu emin değilim. Var havasindayim 🤭
Tbayram Krdlnyldrm Bende 6 gün geçtiğinde test yapmıştım. Bir çizgi net diğeri silik gibi çıkmıştı. Aynı gece kan testi verdiğimde bebeğimizi öğrendik.
Melek_gunduz46 Krdlnyldrm benim de altı gün geçikmiştim 🥲doktor gittim kan vermek içinken sonucum çıkmadan adet oldum gecikmem kist varmış kistten doluyı olmuş kist oluşmuş yumurtalıklarımda bu da yumurtlamamı engellemiş 🥺çok umutlanmıştım halbuki
Melek_gunduz46 Krdlnyldrm ama inşallah sende vardır kuzucum Rabbim gönlündekini versin 😍burda 10 günlük gecikmeyle bebeğini öğrenenler var inşallah sende de öyle olur 😍
Ardakumsal Tbayram canım net ve silik çıkan testlerin duruyor mu duruyorsa foto atabılrmsn benmde oyle Şuan kan vermeyı beklıorm
Melek_gunduz46 MiniMimi42 çok orta da bi değer var gibi duruyor yükselme şansı 😍bence iki gün sonra tekrardan vermelisin 😍🥰içime doğdu sende var gibi takip edicem mutlaka haber ver 😄😍
Krdlnyldrm esmerella37 geç döllenme olabiliyormuş bildiğim kadarıyla bir kaç gün sonra kan testi ver bence
Krdlnyldrm Melek_gunduz46 Rabbim herşeyin en doğrusunu bilir canım hiç ummadığın anda bir bakmışsın hamilesin 🥰
MiniMimi42 Melek_gunduz46 Hep sürpriz olsun istiyordum eşim gülüyordu. Kendini bilen insana surpriz mi olur diye. Oldu işte 😂
Melek_gunduz46 Krdlnyldrm ay inşallah rabbimin o güzel rızasına kalmış herşey hepimizin gönlüne göre versin inşallah ❣️😍