Merveclnk bende bgn baş ağrısı ile gittm 2 gundur vardı sabah dayanamadm şişliğimde çoktu ödemim gittm acilde tansiyonum yüksek çıktı serum verildi kan vs bakıldı gebelik zehirlenmesi baslangıcı dedi doktorum 13 şubatta sezeryan olacaktm ama dogumu tekrar planlayalım dedi doktor bidaha olursam hastaneye yatırabilirmiş muhtemelende bu pazartesi 2gun sonra benimde dogcak aynı duyguları yaşıyoruz acıkcası hem mutluym hem korkuyorm bişi olcakmı diye 36+6 olduk bugün şeker de var bende bebek önde gidiyordu bir hafta ama cok karmaşığım Allah hepimizin yardımcısı olsun🙏🏻🙏🏻