Dilarac Nişan geldikten sonra nolur Beyaz sümüksü kanla karışık ikidir akıntı geliyor doktoruma yazdım hareketlerini kontrol et dedi haraketlerin de sıkıntı yok ama peceteye sildikçe geliyor nişan mıdır o doğum belirtisi mi ?
Esrauysal Dilarac nisandır kuzum benim ilk kahve rengi dediğin gibi geldi sonralari kanla karışık geldi iki gün geldi sonra kesildi 36+3um şimdi bişey yok
Esrauysal Dilarac ben gittim açılmam yoktu kuzum git acile bi gözük istersen açılman falan olursa bilmiyorum benim sancılarım sıklaşır dayanamayacak hale gelirsem ozaman gideceğim artık
Dilarac Esrauysal bende hic bir sıkıntı yok canım o yüzden eşimde evde degil bugünde arkadaşlarıyla çıktı şimdi çağırsam der 😀 bi arkadaşlarımla çıktım hemen böyle yaptın
Esrauysal Dilarac bende sancılar çıkıyor yatış veriyor yatmıyorum acilma olamadıktan sonra umarım seninde yoktur ağrın sizin yoksa açılman olmaz zaten herhalde bazılarının nisanı geldikten sonra ağrıları başlıyor doğuruyor aman dikkat et