Anneada Slm by haftalarda olan anneler🙋🏻♀️ nasıl gidiyor gebeliğiniz 😊 Ben bugün 35. Haftaya girdim ,35 gün kaldı doğuma Perine masajı için erken mi acaba ? Ve aranızda yapan var mı ?
Sunney Anneada 36. haftada yapmaya başlayabilirsiniz deniyor ama 1 haftada çok fark etmez bence😄 bende 37+1 im 3 gün önce başladık yapmaya
Anneada BskSrc Profilinize baktim daha yeni dogurmussunuz , gozunuz aydin Rabbim evladinizi size bagislasin insallah 🤲🏻♥️
BskSrc Anneada evet ani bir su gelişi ile doğurdum :) erkek bebekler haftasini bekler derlerdi de bizimki aceleci çıktı 🤭
Anneada BskSrc yaa bende erken dogmasindan korkuyorum en azindan 38. Haftalari buluruz umarim 🙈 Umarim bi sknti yoktur hersey yolundadir insallah ♥️
BskSrc Anneada ben tam 37de doğurdum. Kilosu biraz düşük kaldı tabii ki ama çok şükür sağlığı ve emmesi iyi gidiyor ☺ kiloyu da alırız zamanla insallah 🙏
Anneada BskSrc Hic sorun degil Allahin izni ile kilo da alir Tekrardan tebrik ederim Allah bagislasin 🥰♥️
elifinbeybisi BskSrc ben de seni ariyordum 3 gun onceki yorumlarina denk geldim acaba dedim dogurdu mu profilind bir baktim ki doğurmussun ve gundemin tamamen degismis simdi su kadar zamanda bir emziriyorum falan yazmissin 😂 herkes ayni endiseleri yasiyor iste. Ben de senin gibiyim cati muayenesinde nasil olucak diye dusunup duruyorum. Cati muayenesi yapmayan doktorlar da varmis aslinda ama bilmiyorum bakalim ben neler yasayacagim
Anneada Sunney bende gecen gün bi denedim de Youtube dan izledim nasl yapildigini biraz canim yandi sizde de agri oluyo mu
Sunney Anneada evet ilk başta biraz yanıyor sonra alışıyor. Ben eşime yaptırdım kendim ulaşamıyorum 😅 johnsons baby bebek masaj yağı kullanıyoruz biz
Sunney elifinbeybisi benim ki yapmıcakmış normal düşünüyoruz zaten muayene yapıp uyarmaya gerek yok doğum başlayınca bakarız dedi
Anneada Sunney bende zorlandim ilk denemede zor ulastim 😁🙈 Ama kesi ve dikislerden cok korkuyorum bu yuzden de ihmal etmek istemiyorum bakalim nasl yapcaz 😊♥️