Merhaba ben 8+6 haftalık gebeyim. Gebeliğimin 4. Haftasında toksoplazma testi yaptırdım. IGG pozitif, IGM NEGATİF çıktı. Doktorum toksoplazma bağışık olduğumu çiğköfte şarküteri yememde bir sakınca olmadığımı söyledi. Etli çiğköfte yedim ama içime sinmedi çok tedirgin oldum. Bu konuda bilgisi olan var mı? Doktoruma güveniyorum ama acaba yanlış mı yönlendirdi bilemiyorum.