iremkarademiir Aysedemirr bence çok iyi bir hekim ben çalışma fırsatı buldum kendisiyle eli pratik bilgili🌸
Aysedemirr iremkarademiir yanında sekreter olarak mı çalıştın canım? Ama pahalı ya yoksa cidden hem komik hem de bilgili bir doktor :)
iremkarademiir Aysedemirr yok hemşireyim ben.. ama dediğiniz gibi doğum ve muayne ücretleri tavan malesef
Reyyosmom Seray66 muayeneleri kısa tutuyor böyle ne biliyim sanki yeterli değil gibi çok kafam bulandı. Herkes çok iyi diyor ama hemen muayeneyi pıt pıt bitiriyor. Bilgisine diyecek sözüm yok ama insan fazlasını bekliyor 🥺 biraz gerildim
Seray66 Reyyosmom anladım canım muayene esnasında haklısın hızlı hızlı anlatıyor ama sonrasında eğer soru falan sorarsan yanıtlıyor. zamanla o temposuna da alışıyorsun merak etme 🥰kaçıncı haftadasın ?
Reyyosmom Seray66 inşallah öyle olur bilgisindne şüphem yok çok şükür ama işte böyle yorum duymak hoşuma gidiyor. Ben 17+5 teyim sen canım ?