Cagla2604 Arkadaşlar biz eşimle yumurtlama günülerini değerlendirdik 1 hafta boyunca ama gün aşırı ilişki artıyor gebelik diyorlar eşim çalıştığı için genelde akşamları oluyor böyle olması mümkün mü acaba
Yenibirannee Cagla2604 ben ilk gebeligimde afedersiniz gunde 2-3 kere bile oldugu oluyordu birde pandemiydi 🤣🤣 suanda da yeni hamileyim oda yumurtalama dönemim de 1 kez oldu tutmus oda.. tamamen sans işi bence Rabbim ol diyince oluyor 🥰🌸
Gamzerstoglu Cagla2604 benden tavsiye uygulamak size kalmış. Adetiniz bittiği gün yapın beklemeyin 1 hafta boyunca sürekli yapın yapmasanız bile adet sonrası çok önemli ben öyle kaldım
Bseucr Cagla2604 canım ilk aşılamam da gün aşırı birlikte olduk olmadı. 2. De adet bitti günden itibaren gün aşırı falan önemsemedik hamileyim çok şükür bu tarz şeylere odaklanma düşünme
Havle15 Canım vakit saat geldi mi oluyor ben geçen ay bir kere yaptım tuttu yumurtlama günü de değildi o gün akışına bırak hiç takma
AyFa1608 Cagla2604 nasipte varsa olur canım. Biz düşününce ilk 2 ay adet bitiminde başlayıp öteki adet zamanına kadar nerdeyse her gün ilişkiye girdik ama olmadı. 3.ay belki haftada 1 olmuştur o zaman tuttu. Tamamen nasip.
arirangg Cagla2604 Yumurtlama günlerini değerlendirdiyseniz diğer zamanlarda gün aşırı ilişkiye gerek yok.
AycanFb Cagla2604 Doktorum adetinin 12.günü dedi ve o zamanda da tuttu🤭 12-14-16 gibi devam etmeli diye biliyorum o zamanlar yumurtlama dönemi oluyor.
zeynepnur38 Cagla2604 ben buna inanmıyorum gün aşırı denedik ayalrca olmadı bıraktık keyfi ayda 2 3 kez oldu misafir vardı çünkü hamile kaldım. Gün aşırı zoraki programlı da bence olmuyor