Geçmiş olsun, bence kendınıze daha fazla cektirmeyin. Benim 10 gun boyunca yapmadıgım sey kalmadı ama malum hormonlar beslenme vs. en son doktorum MAGNESİE CALCİNEE SABA önerdi .
İnanılmaz iyi geldi anında durumu çözdü.
Doktoruna danışıp kullanabılırsın (zararsız oldugunu söylemişti)