Arkadaşlar merhaba ben bu hafta itibari ile 32 haftalık oluyorum ve doğum izni için rapor alıp iş yerine vereceğim prosedür hakkında biraz bilgim var ama doğum ücretini ne zaman ve kaç parça şeklinde alıyoruz bilgisi olan daha önce almış olan var mı acaba bilgilerinizi paylaşır mısınız rica etsem ☺️♥️