zeynebinannesi23 Arkadaşlar rahimde kanama oldu ve doktorum düşük olmasın diye ilaç verdi fitil. Aranızda rahminde kanama olup düşük olmasın diye ilaç kullanan var mı ? Fazla korktum ve üzüldüm ben
Deniz34 zeynebinannesi23 benim kanamam oldu kese dışında bi yerde kan toplanmış bi anda boşaldı kan doktor Progestan vermişti onu kullanmıştım şiödi 39+5 günlük gebeyim dikkat et doktorun dediklerini birebir uygula
Polo zeynebinannesi23 progestan verdi hala daha kullanıorm. 18. Haftadym Wc dısında kalkma Ayaklarını mutlaka havada tut yastık koy Ve stres yapma iyi şeyler düşün Eğer genetik bozukluğu varsa naparsan yap gidecek. Oluruna bırak.