Merhaba arkadaşlar şuan 22+1 haftalık hamileyim dış etimde kanama oluyor gebelik oncesinde kanama vardı biraz araştırdım tuzlu su ile gargara ve paradontax dış macunu ve fırçasını kullanıyorum 1 hafta 10 güne yakın kanama olmuyor sonra arada başlıyor tekrar soğuk sıcak bir şey tukettigimde sızlama oluyor birde sabahları tükürünce kanıyor veya gece kanamis kurumuş oluyor sabah tukurunce pıhtılaşmis gibi tukurukle kan görüyorum sizlerde durum nedir korkmalimiyim bir önerisi olan var mı ?