Mayki iremuziii benim de yan yatıyordu çarşamba günü bi gittim bebiş kanala girmek üzereydi çok mutlu oldum☺️ Yani 38+4 de
Kubukargl iremuziii benimkide hep yandı ve kanalada yan girmişti 39+0 da sancılarla gittim doktorum inattı bebekte ondan inat çıkmıştı sancılar arttıkça kanala sıkışma riski var diye acil sezeryana almak zorunda kaldı kazanan bebiş olmuştu