Betulaa Ben 31 haftalığım dün doktora gittim ne boy dedi ne kilo o ölçümler hep yanlış çıkıyor dedi , 32 hafta uyumlu dedi ama başka birşey demedi yediğine dikkat et falan da demedi gerçi ben fazla kilo almadım daha fazla dikkat edersem zayıflarım artık
2aslan_annesi07 Gamzecim 47 cm sizin bebek boyu daha çok var boyu da uzun olcak masaAllah 4kiloyla doğum yapan var ama genelde zor çünkü omuz takılmasi omuz çıkmasi annede yırtılma çok fazla oluyo benim ilki normaldi 3800 doğdu ama vakumla alındı şişti içerde bebeğim catim dardı çıkamadı bı turlu 4 gün yoğun bakımda kaldı 2.yi riske atmadan sezaryen oldum ki 2. Daha tombikti
Snnaadayi @Gamzecim hiç bı sorun çıkmaz kaygilanmayin ben ilk bebegimi 4 kilo 300 Gr normal doğurdum bağışıklığı diğer çocuğuma göre çok çok iyi
Gamzecim aliandalina Çok spesifik bişey yapmadım aslında. Ama hergun kaşar ceviz yumurta yedim yiyorum da ve en az 2.5 lt su içiyorum gün içinde de çalışıyorum zaten hareketim de var. Açıkçası ben de kilolu olmasını beklemiyordum
ecem11 aliandalina ben de muz yoğurt süt tahin pekmez ceviz bunları tüketmeye dikkat ediyordum ama özellikle kilo alsın istenemiştim
EC1806 Gamzecim bende dün gittim kontrole 31+5dik ve kilosu 1966 gram olduğunu söyledi doktor. Gayet normal ve önceki kontrollere göre gelişiminin iyi olduğunu söyledi. Gebelik şekerim olduğunu da öğrendim 28. haftamda hem metformin (hap) hem insülin kullanıyorum.
Ebrarakin Bende bugün post açmıştım 35 haftalıgız ama bebek 38 görünüyor dedi doktor 3 kilo 100 gram haftaya tekrar gel net plan yapalım dedi doktorumuz 3 hafta önden gitmesi erken doguma sebep olurmu sizce
Hayalmi Deletedmom_37 benim 29. Haftamda 1700 çıktı doktorum gayet iyi dedi … diyet iri bebek vs demedi doktor lar neye göre yorum yapıyorlar acaba merak ettim şimdi 32. Haftamdayım pazartesi kontrol bar bakalım ne diyecek
KumsAlyaa Deletedmom_37 32. Haftada 1750 normal değil mi ya benim 30+2 de 1500 dü normal dedi bence sizin ki normal
Zezeeeyyldrm Gamzecim benim 27.haftada başlamıştı doktorum nst ye bağlamıştı sancı hafif vardı açılma yoktu dinlenme vermişti sertleşince doktorunuza danışın mutlaka
BbabyMom Benımde karnım yemekten sonra assırı sert oluyor nedenı çok merak ediyordum doktoruma gıdınce sorarım dıyorum unutuyorum 😄