momlife_7 24+5 haftalık hamileyim göbek deliğimde sarı beyaz renkte akıntı oluşmuş bunun nedeni nedir ? Endişelenecek bir şey mi bebeğime bir zararı olur mu yaşayan var mı acaba ya
Umay-58 momlife_7 koku var mıydı ben kokulu akıntı yaşamıştım genel cerrahiye gittim 1 hafta sabah akşam sabunlu su ile yıkayıp mutlaka kurutmamı söyledi siz doktorunuza sorun yinede
kadertugrul7 momlife_7 gebelikte değil ama bir kez basima geldi sabah kalktigimda akinti gelmisti gobek deligimden korkup hastaneue gittim enfeksiyon oldugunu soylemisti genelde gobek deligi derin olanlarda oluyormus dus sonrasi su kalmasi gibi durumlarda krem vermişti 3 gunde gecmisti
momlife_7 Umay-58 evet bende sordum benim de kokulu doktorum da genel cerrahiye gitmemi söyledi neyden oluyormuş acaba bide bebeğe zararı yoktur değil mi
Umay-58 momlife_7 benim başıma geldiğinde de gebe değildim doktorum da şu sebepten olur demedi bi sertlik hissetti sonradan bişey çıkmadı siz Bi görünün ihmal etmeyin