Zuleyhasc Geçmeyen öksürük için doktora gittim ve enfeksiyon var dedi zimaks yazdı. Kullanan var mı? Antibiyotik olduğu için ben biraz tedirgin oldum açıkçası ama doktor verdi sonuçta. Aynı durumu yaşayanlara doktor tavsiyesi ne oldu acaba