Tbayram düşünmüyorum inanmıyorum fa annemler kayınvalidemlrr sürekli böyle deyince onlar laf söylemesin diyr kesmiyorum ama boya konusu bana sinir sıkışması olduğunda jel dahi vermedi organlara zarar verebilir VS dedi o yüzden bende korkuyorum ama bebeğim o zaman 8+6 idi vermediğinde jel şimdi 17+5 iz ama cesaret edemiyorum boyatmak konusunda