Gizzgzz Benas istediğin gibi uyu göbeğin yoksa zaten uyurken karnının üzerine uyuyabiliyorsun gelecekten yazıyorum (22. Haftadayım) :) ilerde istersen de uyuyamıyorsun :(
Gamzebaby Benas şuan miss gibi istediğin şekilde uyuyabilirsin iyi degerlendir ben 36.haftamdayim soluma yatmaktan solum çürüdü ve midem çok yanıyo resmen oturarak uyuyorum 🙄🙄
Lazz61 Benas canım istediğin gibi nasıl rahat ediyorsan sür sefasını 😂 gönül büyüdüğünde istesen de yatamayacaksın. Şuan 30+2 yim sırt üstü rahat edemiyorum sağ sol dönsem hanfendi rahat bırakmıyor valla yatacak pozisyonda kalmadı ölecuuum 🤣 keyfine bak bebeğe de bir zararı yok kendileri rahatsız olunca çok güzel belli ediyorlar zaten 🙈
Mommyy0708 Benas 6. 7. Aydan sonra sol yada sağ yatmanız öneriliyor o aylara kadar istediğin pozisyonda yatabilirsin. Sırt üstü yatışta bebeğe yeterince kan akışı gitmediğinden tercih edilmiyor ama 4 aylıkken değil ilerleyen zamanda
Benas Gizzgzz ben normalde de yüz üstü uyumam o yüzden o sıkıntı deil ama sırt üstü uyurum şimdi kimisi uyuma diyo bebeğe kan gitmiyormuş falan
Gizzgzz Benas yok yok merak etme o hamileliğin son dönemleri için yüz üstü sırt üstü farketmez ileleryen günlerde her ikisininde çok zor yapıyorsun ama biraz ilerleyince artık sola doğru yatabilirsin ama kendini çok zorlama
Benas Lazz61 😂😂 o zaman sırt üstü bebeğe kan gitmiyo diye bişi yok dımı 😂 en sevdiğim sırt üstü ve sağ
Gamzebaby Benas doktorlar solu tavsiye ediyo kan akışı solda daha iyi gidiyomus bebeğe daha güzel besleniyomus o yüzden solu tavsiye ediyorlar
Lazz61 Benas kuzum şuan sırtüstü yatamıyorum sen düşün daha 2 ayım var 😂 yatış pozisyonu zararlı olmada olmasa da ilerleyen haftalarında zaten yatamayacaksın sen şuan keyfini düşün sadece 😆
Benas Gamzebaby evet ama peygamber efendimiz (sav) sağda uyumayı söylemiş yA bende hep sağa alışığım nadir sola dönerim yada sırt üstü uyurum eğer sıkıntı olmuyorsa çok iyi
Yarenboduroglu Benas sağ ve sol tarafa yatmakta bir sıkıntı olmuyor, sırt üstü yatınca da bebeğe giden kan akışı yavaşlıyomuş o yüzden önerilmiyo, 32+6 günlüğüm uyurken illaki sırt üstü pozisyona geliyorum ama uyanınca tekrar yanıma dönüp yatıyorum:)
Halimbey Benas uyku halinde nasil uyudugumuzu bilmiyoruz ki siz şimdi yan yatarsınız uykunuzda sırt üstü yatarsınız bana kalırsa nasil uyundugunun pek önemi yok 33 haftaligim yan yatıyorum çünkü sırt üstü beni zorluyor rahat edemiyorum ama bazen uyandığımda sırt üstü uyanıyorum