Ve eklemek istiyorum hastaneye yattigim sanciya ağladım acı eşiği yok demişler eşime suniyi aldım son 30 dakika zorlandım sadece o da artik normaldi zorlanmam son dakikalarmış sonra dogum oldu zaten şimdi ikinci bebişime hamileyim hiç korkum yok suniden normal doğumdan