TugSozTan son kontrole girdiğimde 1 cm açıklığın vardı doktor bana 3 yani cuma geleceğimi söylemişti 4cü gün saat 4 de flan kasılmalarım oldu belden karna vuruyordu kalkdım kayvalideme söyledim ve panike düşmemesini dedim biz toparlandık flan nts çekdirmemizi söylediler sora girdik kontrole girdik doktorun yanına doktor bana düzenli ağrıların olduğumu söyledi ultrasonda kontrol etdi ve altdan muayene edeceğini söyledi onuda kontrol edince bana başı geliyor ve açıklığım olduğunu söyledi yatışa hazırlan dedi kocamı flan aradık valizimizi flan getirmesine girdim odaya sancllarıml flan çekdim serum flan taktlar her dakika kontrole geliyordular sora suyumu açdılar altdan muayene edende geliyor dediler ve doğumhaneye aldılar girdik ıkın ıkın dediler sora çoçuğun saçı görseniyor biraz daha ıkın bi defa ıkındığımda oğlum doğdu🥹💙