gulsumd1 12. Haftadan beri riskli gebelik geçiriyorum kanamam olmuştu sonrasında durdu ama doktorum sürekli rapor verdi evde dinlenmem için. Şuan 28 haftadayız hala raporluyum, sorun şu ki e devlete girip hizmet dökümüne baktığımda sigortamın çok düşük olduğunu gördüm raporlu olmama rağmen yani ücretsiz izin bile değilken. Doğum sonrası alınan para önceki bir senede yatan sigorta ücretlerine bakılarak hesaplanıyormuş, yani şuan 4 aylık bir eksiğim var düşük yattığı için. Oradan hesaplayabilirsiniz ama ücretsiz izinde nasıl oluyor o durumu bilemiyorum muhtemelen hiç sigortanız ödenmeyeceği için çok düşük bir miktar ödeme alırsınız