31de hazırladım ben. Bir orta boy valiz bide bebek çantasına koydum. Herşeyi organizerlere koydum ama gerçekten heerşeyi. Hepsinin üstüne de etiket yapıştırdım. Büyük harflerle bebek ya da anne yazdım hemen altına da küçük harflerle içerğini yazdım. Mesela ANNE - emzirme eşyaları yazdım. Bunun içinde emzirme önlüğü, göğüs pedi, süt sağma makinesini falan koydum. Birine BEBEK- alt değiştirme yazdım içinde ıslak mendil, bebek pamuğu, bebek bezi, alt değiştirme örtüsü, pişik kremi koydum. Böyle böyle bir sürü bez organizerler oldu. Bence çok iyi oldu çünkü çantayı biz hazırlıyoruz ama hastanede biz kullanmıyoruz yani daha önce gittiğim bir doğumda ihtiyaç olduğunda doğum yapan kadına hep annesi ya da eşi çantadan ihtiyaçları çıkardı. Onlar da bulmakta çok zorlandılar. Bebeğin annesi sezeryan ağrısı çekerken bide valizde ne nerede onu anlatmaya çalışıyordu. Ben öyle olsun istemedim elini atan hemen bulabilsin diye herşeyi ayırıp üstüne yazdım. Tavsiye ederim.