Ciddi anlamda en sevmediğim doktor üslubu ve tavrı çok sert geçen sene rutin kontrole gitmiştim evlendikten sonra kistlerinden dolayı çocuğun olmayabilir dedi lap diye ama ilk denemede oldu çok şükür 🙏🏻 bi arkadaşım geçenlerde ona doğum yaptı o kadar sert ve kötü davranmışki sezaryene ikna etmeye çalışmış arkadaşım kabul etmemiş çok pişmanım bu kadını doktor diye seçtiğim için dedi daha doğumdan çıkar çakmaz
çok sinir bozucu kendini beğenmiş ukala bir kadın aman aman evlere ırak