28 haftalık gebeğim ikinci hamileliğim . İlk hamileliğimde hiç bunları yaşamadım. Aşırı derece kasık agrılarım oluyor. Sol kasıgında batma hisside oluyor. Öglenden beri geçmedi yatıyorum dinleniyorum geçmiyor. Geçen seferde olmuştu böyle bu kadar agrılı değildi. Benim gibi durum yaşayan var mı merak ediyorum. Hastaneye gitsem mi bilemedim. 2 bucuk yaşında bebeğim var onunla hastanaye gitmekde istemiyorum. Bebeğimi bırakacagım bir yerde yok