Merhabalar anneler. 4 buçuk aylık bebeğim. Bu aralar stresli bir dönemden geçiyorum. Normalde fazla sütüm vardı ama 2 gündür göğüslerinin dolmadığını fark ettim. Bebeğimin de doymadığını düşünüyorum. Acaba mama hangisinden başlasam ya da pirinç unu verebilir miyim? Doktorumuzla konuştuk aptamil dedi ama bize aptamilin içinde gdo olduğu bir haber okumuştuk. Sizce ne yapabilirim.