Tubissssss Selammm.. Buraya bunu yazacağımı hayal ettim hep 🤗 38+5 haftaligim. Salı günü saat 13.30 da sezaryene alinicam , spinal düşünüyorum. Tavsiyesi olacakları beklerim 🤗😂
Seherselim Tubissssss ben 10.ocakta sezeryan oldum spinal epidural aynı anda çok rahattım. Kesinlikle tavsiye ediyorum. İlk gün zorlanmadan ayağa kalktım sadece eşimin elini tutarak. Doktoruna bi sor araştır canım
Tubissssss Seherselim çok teşekkür ederim bilgi için , bide sütün hemen geldi mi acaba onun için ekstra bişi yaptın mı
Seherselim Tubissssss yapmadım canım yaptım desem yalan olur. Sadece stres yapma bebeğine odaklan yanına mutlaka kaşık biberon ya da normal bi biberon mama al koy sarılık olmasın bebeğin.
Seherselim Tubissssss haklılar ama süt gelmezse sarılık olmasın diye doktor ver dedi verdim şimdi vermiyorum. Çok şükür