ada00 13 haftalik hamileyim ilk hamile kaldigimda cok silik cikmisti testim aradan birkac hafta gecti yine yaptim testi ve bu sefer oyle kip kirmizi cikmadi ikinci cizgi belirgin ama yine de hafif silik cikmisti sizde de boyle oldu mu?
Feyzanr41 ada00 idrarda hcg fazla bırıkmemıstır bırde her testte cızgı yogunlugu degısıyormus hamıleleıgınz ıyıyse bebegınız sağlıklıysa dert etmeyın❤️