Benim de 2.kizima hamileyken daha başında kan testi istedi doktor kan değerlerinde troid çıktı doktor dedi hapa basljcaz hemen bende zararı olur mu bebeğe diye sordum oda hayır asıl içmezsen bebeğine zarar vermiş olursun dedi kızım şimdi 7 yaşına girdi o gün bugündür troid hapını içiyorum ölene kadar icilecekmjs öyle dedu doktorlar simdj de yeni hamileyim 7 haftalik salı doktor kontrolüm var kalpatisi için jnsallah hayırlı haberler alırız hep beraber arkadaşlarım ama doktora troid olduğunu demedim ilk gittiğimde ilacı hala içmeye devam ediuorm ama salı günü soylicem gittiğimde