Ozgecelik23 3 gündür aşırı pelvik ağrısı çekiyorum ve sırttan kasıktan ağrım şiddetli vajinal baskımda çok fazla sanki içimde su balonu patlayacak gibi doktora gitmem gerekli mi
2aslan_annesi07 Ozgecelik23 sancıya benziyor kanamaniz Nisan veya su yoksa bekleyebilirsiniz bebeğin de hareketlerini takip edin günde 10 kez hareket etmeli
2aslan_annesi07 Ozgecelik23 acilmaniz var mı yok mu baktırın bence eğer doğum sancisiysa eve gelip bekleyebilirsiniz
Ozgecelik23 2aslan_annesi07 nişanım normal akıntı gibi geldi sanırsam kanama veya pembe şekilde değil çatı kontrolünde geçen hafta 2 cm açılmam vardı hareketlerini hissediyorum bebeğinde