Myhoney Morebebek aynen öle.tüp bebek tedavis hamile kaldım.hiç bi sorunum olmamasına ragmen 12 hafta kullandım
Morebebek Myhoney bende yeni öğrendim erken doğum riskini azalttığını. Rahim duvarını güçlendirdiğini. Bırak diyene kadar devam edeyim.
defnebahar 10 haftalik hamileyim bnde gunde 2 kez yutarak kullaniyorum dusuk riski oldugu surece devam malesef ki
Morebebek defnebahar yutarak zor oluyormu cnaım bende ilk zamanlar yutarak kullandım ama çok yan etki gördüm. Şimdi vajinal yoldan kullanıyorum daha iyi geldi sanki.
Yarenelibol Sabah akşam vajinadan kullanıyorm erken doğum riskim var 28 haftalık hamileyim doğana kadar içicem bu gidişle😂
Morebebek Yarenelibol bende vajinal yoldan kullanıyorum sanırım dediğiniz giib doktorum erken doğum olmasın diye kullandırtıyor.😊
pitircikannesi1 Yarenelibol ben ilk haftalarda ağızdan aldım hep ama ileriki zamanlar da doktorum tekrar yazabilirim ve vajinadan almamı söyledi ama çok korkuyorum ağrı vs.oluyor mu cnm vajinadan alınca. Yapamam diye korkuyorum
Morebebek prl2 demekki sizinki baya riskli o yüzden zaten fazlasının zararı yokmuş arkadaşlar yazmış burada. Kaç haftalık gebesiniz.
prl2 Morebebek Ama görünmedim bile doktora telefonda dedi 6 yap günde diye. Aynen zararı yokmuş. 5+3 siz?
eljid Morebebek cnm onu ağız yoluyla al daha iyi ven doğurana kdr içtim cnm zararından çok yararı war emin ol kullan burkma demekki geçmemiş düşük riski cnm kullan aksatma
Yarenelibol pitircikannesi1 yap canm sadece kasıntı oluo beyaz akıntı oluo içini temizlio gibi korkamna gerek yok agızdan içinde uyku halsizlik yapıo
eljid Morebebek yok cnm wala ben hep ağızdan aldım daha rahat daha kolay benki hiç hap içemem ama onu rahatlık la iciodym cnm
Morebebek eljid bende başlarda ağızdan alıyordum ama 2.doktorum vajinal daha etkili dedi o yüzden vajinal kullanıyorum ve ağızdan alınca yan etki çok oluyor halsizlik uykusuzluk yapıyor bana.
eljid Morebebek hım kişiden kişiye değişir cnm o haklsn yani bende hiç etki etmiosu başkalarında ediodu