asel_asl 11 haftalık hamileyim akşamları karnım öyle şişiyor ki gazdan gece boyunca sıkıntı giriyor uyuyamıyorum.. böyle bişey yaşayan var mı yoksa problem bende mi:( aşırı gazım oluyor
Mervvvever asel_asl canim hamileliğin başından beri yaşıyorum ama biraz daha rahatladım başlarda daha sıkıntılıydı
Mutluemos asel_asl benimde aynı sorun var taaa en başından beri sodyum oranı düşük maden suyu Kızılay o beni rahatlatıyor hem ödem de oluşturmuyor doktorum önerdi imkanınız varsa bir deneyin derim 🙏
Tgcmrt48 asel_asl bende 12 haftalık hamileyim aynı sorun bende de var bazen kendime şaşıyorum o derece
Sudamla Bende 6+4 haftalik hamileyim ve aşırı gaz sancısı çekiyorum ayaklarımın altına sıcak su torbası koyuyorum o şekilde rahatlıyorum deneyebilirsiniz sizde
Betulaa Bende de var 31 haftalık hamileyim geçmedi ama 2 haftadır sıcak suya kimyon döküp içiyorum (dibine çekeni içmiyorum tadı iğrenç) o beni çok rahatlattı. Bir de üşümemeye dikkat etmek gerekiyor .