O kadar enerjim yok ki ne yapacağımı şaşırdım artk zorla bir kaç birşey yiyrum o da yetersiz geliyor sanrm vücuduma aşırı baş dönmesi oluyor yerimden kalkmak istemiyorum ama bi kızım var mecbur kalkıyorum ne zaman geçer ne olur bilmiyorum ilk gebeliğimden de pek bir şey hatırlamıyorum ki tansiyon da normal çıkmıştı sadece yemediğim için mi acaba