Huzur20 o haftalarda benimde aşağıdaydı rahim ağzını biraz kapatmıştı detaylı ultrasona girdiğimde 22. Haftada yukarı çıkmaya başlamış bunla ilgili doğumda bir sıkıntı yaşamazsın dedi perinatolog şuan normal yerinde çok şükür 36. Haftadayım. Zaten erken haftalarda aşağıda olanların yüzde 80 lik kısmı normale dönüyormuş. Büyük ihtimal seninde öyle olur canım inşallah.