Merhaba kızlar bebek arabası bakarken baginin bu modeline vuruldum hafifliği,sürümü,kapanışı ve çift yönlü olması hele görüntüsü 😍 tam anlamıyla bütün beklentilerimi karşılıyordu ama e bebek mağazasında bir dahaki gittiğimde kalmamıştı maalsef ve 3 ay bekledim internet sitesinde hiç bir yerde stok yoktu sonra markanın distribütörü olan vip bebek sayfasını buldum 10 bin küsürdü fiyatı tam alıcaktımkii sayfa şubat indirmine girdi 6 bine felan geldi😍 hemen kaptık. Çok mutluyum kızlar istediğim bebek arabasını bide hele bu fiyata almak beni çok mutlu etti🥹 size sorum da varmı bu bebek arabasını kullanan? Beni tüm özellikleri tatmin etti ama yinede uzun süre kullanmış annelerin deneyimini de merak ediyorum nasıl memnunmusunuz
