yesmkaya-3 Bugün devletteki doktor büyük ihtimalle erkek dedi yarın kendi doktoruma gideceğim tam belli olacak sizce kızlar erkek mi kız mı??(13+1)
Pnr_KMRC1 yesmkaya-3 bence erkek sizin zaten erkenden söylemiş doktor bide devlette bu kadar erken söylemiyor diye biliyorum 💐
Pnr_KMRC1 Ecemfrdls yok cnm fotoğraf. Instagram’da kizmierkekmi sayfası var ücretsiz bakıyor mesaj atabilirsin onada