BusraNur01 Arkadaşlar selamm 24+2 deyim hala oğluşuma bi isimde netleşemedim siz neler düşünüyorsunuzzz🌸🌸
Bebekliannee BusraNur01 eşim kendi ismini koymayı çok istiyor . İsmi Hüseyin. Muhammed de benim niyetim vardı. Galiba Muhammed Hüseyin olacak 🤷🏻♀️
Laliinnvanilya BusraNur01 ben 26 haftalık oldum hala karar vermiş değilim hiç bir ismi beğenemiyorum aklıma yatmıyor her detayını incelediğim için ne yapıcam bilmiyorum :(
NuurKayra BusraNur01 benim eşim de babasının ismini koymak istedi sadece bende o zaman sen dogur dedim yanina bu ismi koydum 🤣ha kayinbabam da isminin yanina baska isim istemedi sanki kendileri 9 ay taşıyıp doğuruyor ya valla acayip sinir bozucu
BusraNur01 Bebekliannee iki isimde çok güzel ama ikisi de ağır olduğu için taşıyabilir umarım bebişiniz taşıması zor olur diyorlar halk arasında
BusraNur01 Laliinnvanilya gerçektenn öylee ama bence kararsızlığımız çok normal düşünsene hayatındaki her alanda o isimle var olucak hem anne baba olarak biz hem çocuğumuzu memnum edecek birşey olmalı 🫠
Snnaadayi @BusraNur01 20.haftadyim ama ismi yıllar önce belliydi inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırsak Göktürk koymayı düşünüyoruz
BusraNur01 Snnaadayi netlik çok önemli gerçekten . İsmiyle büyüsün Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin❤️
1mucize BusraNur01 sağlıkla kucağına almak nasip olsun bitanem. Serkan ya da Semih isimleri çok hoşuma gidiyor🌸
BusraNur01 1mucize aminn herkese bi ıkınmada doğum diliyorum 😂😂 Semih aklıma gelmemişti hiçç çok kibarmışş
1mucize BusraNur01 😂amin amin inşallah. Sizinle Aramızda 1 hafta var bizde 23+2’yiz artık kucağıma almak istiyorum yeter çok kaldı diyorum bazen kendime