Sibel55 Merhabalar.Bingöl de doğum yapanlar sizce devlet mi yoksa özel mi?Ve iyi doktor önerisi olan var mı?
GULSE23 Sibel55 ben devlete de özele de gidiyorum devlette oğuzhan yuruk var memnunum özele gidince de Engine gidiyorum. Siz?
Mucizem33 Sibel55 gelinimizin gecen yil hamileliğin som ayı bingöle tayinleri cikti bi doktora gitti doğum yaptı ve cok.memnun kalmıştı özelde