Tugceee95 sabah normal kahvaltı yapıyorum ama yumurta yiyemiyorum çabuk acıkıyorum o yüzden😔 sonra öğlen gibi muz,kefir ya da ceviz, süt gibi şeyler. Akşam da ne yemek pişmişse sebze veya et yemeği. Uyumadan önce de bebek bisküvisi tırtıklıyorum. Son trimester da çok atıştırmaya başladım 😬😬