Yeso59 65 gün oldu doğum yapalı normal doğum ama bugün karnım aşırı ağrıyor merak ettim adetimmi gelcek acaba diye
Bir_tirtilannesi Yeso59 kişiden kişiye değişiyor aslında adet olma zamanı canım ben 1.5 sene önce doğum yaptım 11 temmuzda normal doğum yaptım 2 hafta falan sürdü kanamam 19 Ağustosda adet oldum
EymeninAnnesi__ Yeso59 6 ay dan sonra adet oldum benimde oyleydi kac ay karnim belim agridi kahverengi lekelenme felan geldi olmadım. Oglum 6 ay 2 gunlukken adet oldm
Yeso59 Sena00 1erkekkannesiiii Nskyhn Elisa55 Tuuba100310 hulyaakgn34- Ndt Bir_tirtilannesi haticey4 EymeninAnnesi__ MugeGuness Ndt anladim kızlar sağolun demekki herkeste farklı oluyor bu süre bende saha tik yok ama emziriyorum.suan
hulyaakgn34- 9 ay sonra oldum 1 yıl adet olmama yada düzensizlik normal kabul ediliyor 1 yıl sonrasında hala düzelmediyse bi kadın doğum doktoruna gitmek gerekiyor
1erkekkannesiiii Yeso59 emzirme boyunca adet görmeyebilirsin ya da 40 gün sonra hemen adet de görebilirsin demişti doktorum. Daha lohusalık bitmedi bende merak ediyorum ne zaman olur acaba 🥲